czwartek, 25 czerwca 2015

25.06.2015





Cześć !
Jutro większość z Was zaczyna wakacje a inni wakacje mają już od kwietnia jak Ja ! :D
Dzisiaj chciałam pokazać Wam wakacyjne inspiracje i powiedzieć z czym kojarzą mi się wakacje!
Mam nadzieję, że się spodoba ; )





Wakacje kojarzą mi się ze słońcem, morzem, jeziorem, lodami, imprezami, tańcami, siedzeniem do rana nad dworze,przyjaciółmi, dobrą zabawą, miłością, nowymi znajomymi, dobrą muzyką, disco polo! Przede wszystkim trzeba mieć najlepsze wspomnienia z wakacji!











Jakie macie plany na wakacje ?
Ja już w poniedziałek jadę do Świnoujścia na tydzień. Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze! Na pewno jak wrócę zrobię post o wyjeździe. 







20 komentarzy:

  1. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to życzę udanego pobytu w świnoujściu xd
    wypocznij porządnie! :)
    dzięki za komentarz u mnie i pozdrawiam,
    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych wakacji życzę :)
    A ja jadę do Jarosławca :)
    Nawet blisko hehe
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych wakacji życzę :)
    A ja jadę do Jarosławca :)
    Nawet blisko hehe
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych wakacji życzę :)
    A ja jadę do Jarosławca :)
    Nawet blisko hehe
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze takich długich wakacji :)
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł w sklepie SHEINSIDE!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne inspiracje :)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki :) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, moja siostra też miala od kwietnia ale już nie ma gdyż pracuje :D
    ZAPRASZAM: pinaxi.blogspot.com
    wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. ile oddałabym za wakacje w ciepłych krajach...

    OdpowiedzUsuń
  11. jakichś szczególnych planów raczej nie mam...
    byłam z rodzicami w ciepłych rajach już kilka razy i teraz postawimy chyba na coś innego :)
    Świetne inspiracje, czekam na więcej takich postów!

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. W Świnoujściu jest bardzo ładnie.Ja nie mam planów na wakacje :)
    life-by-katee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje!

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również wyjeżdżam w poniedziałek, jednak do Pliszczyna ;) Bardzo podobają mi się twoje inspiracje, chciałabym wrócić z takimi fajnymi zdjęciami
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie wakacje również kojarzą się ze słońcem, jeziorem, lodami itp.
    Świetne inspiracje.
    Udanych wakacji.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje, życzę Ci udanych wakacji! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, może obserwujemy? ♥
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje, to czas odpoczynku od szkoły :D. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam wakacje tak jak ty :*
    \___________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne obrazki, są wspaniałą wakacyjną inspiracją :)
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne składki zdjęć. W nagłówku masz adidas superstar, tak jak ja o których niebawem na blogu napisze recenzje! :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń