środa, 29 lipca 2015

29.07.2015


Witajcie !
Nie wiem jakim cudem ale to już koniec lipca ! Nie mam pojęcia kiedy to minęło ! Czas leci zbyt szybko a ja zamiast siedzieć nad jeziorem czy morzem to siedzę w domu bo całymi dniami pada ! Te wakacje są beznadziejne !
Długo myślałam i zastanawiałam się o czym ma być ten post i postanowiłam pokazać Wam co lubię/czym się interesuję. ;D



Pierwszą rzeczą jest piłka nożna. Od dziecka jestem związaną z piłką więc to taka moja miłość ;D Trenowałam kilka lat ale niestety gdy poszłam do liceum musiałam zrezygnować ale gdy tylko mam czas to lecę z chłopkami pograć.
Jestem fanką 2 najlepszych drużyn i są nimi FC BARCELONA i POGOŃ SZCZECIN ♥







Drugą rzeczą jest fotomodeling.
Moja przygoda zaczęła się 4 lata temu jak poszłam na pierwszą sesję i ciągnie się do tej pory ;D
Jest jedna modelka, którą uwielbiam! Jest po prostu idealna ! I marzę żeby ją poznać ! I już 31 lipca w kinach jest premiera filmu ' Papierowe miasta ' w którym zagrała główną rolę i już nie mogę się doczekać, kiedy go obejrzę. Jest to oczywiście Cara Delevingne









Trzecią rzeczą jest muzyka.
Muzyki pewnie jak wszyscy słucham codziennie. Zawsze jak się uczyłam, czy robiłam lekcje musiała lecieć muzyka bo lepiej mi się uczyło. Wychowałam się na rapie a dokładnie na Peji. Jak dla mnie jest to jeden z najlepszych raperów w Polsce. Jego wcześniejsze jak i teraźniejsze piosenki są no zajebiste ;D
Oczywiście słucham też innych polskich raperów jak np. Kali, Sulin, ZBUKU, Śliwa, Kuban, Sobota, Pih, Fisz, Quebonafide i inni. Ale słucham też innych gatunków muzyki np. rock, pop czy disco polo ;D 

https://www.youtube.com/watch?v=G2tsNuG0tlQ





Czwartą rzeczą są kwiaty. Bardzo lubię kwiaty a jeszcze bardziej lubię je dostawać ;D  Najpiękniejsze, najlepsze są tulipany !
Uwielbiam je i zamiast pięknej czerwonej róży wole dostać białe tulipany ; )






Piątą rzeczą są filmy.Jestem miłośniczką romansów! Na każdym filmie płaczę i to nieważne, że widziałam go 100 razy i tak się popłaczę ;D Lubię też filmy akcji jak Szybcy i wściekli czy Avengers.




Zapraszam Was też na mojego instagrama - daria.nowak96
oraz snapchat - darkaa96

12 komentarzy:

  1. miejmy nadzieję, że pogoda u Ciebie szybko się poprawi, bo ja jest słońce to od razu chce się życ;))

    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Ja także nie mogę się doczekać premiery filmu Papierowe miasta, w moim mieście i tak na pewno puszczą ten film znacznie później :( Ale i tak na niego pójdę żeby nie wiem co ;) Cara jest śliczna, bardzo ją lubię.
    Lubisz wiele rzeczy które ja też uwielbiam.
    Filmy kocham oglądać, a najbardziej chyba melodramaty, ale z historiami miłości :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam na mojego bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuje, pozdrawiam oraz w wolnej chwili zapraszam do siebie

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny wyglad bloga + ladnie napisane :))))) zaobserwuje:))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, Cara jest dla mnie wielką inspiracją!
    Obserwuję liczę na rewanż i zapraszam do siebie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie :D
    Obserwuje, liczę na rewanż.
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulipany *.* Już obserwuję :* i myślę, że ty mnie też.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Papierowe miasta <3

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. super post ! co powiesz na wspólną obserwację ? ja już i liczę na uczciwy ewanż :* justperfectfasion.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się :)
    http://wiejskirogalik.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie, jestem nowa i licz na wasze wsparcie i pomoc :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń